Poznajmy członków Rady Programowej Instytutu - Grzegorz Mazurek

 

Grzegorz Mazurek

Doktor habilitowany, Profesor ALK, Prorektor ds. Współpracy z Zagranicą ALK, pracownik naukowy w Katedrze Marketingu, specjalizujący się w tematyce cyfrowej transformacji –tj. wpływu Internetu i technologii cyfrowych na zarządzanie i marketing organizacji, lider studiów związanych z obszarem digital w ALK (magisterskie: „Zarządzanie w wirtualnym środowisku”, „Master in Digital Marketing”, podyplomowe: „Marketing internetowy”, „Handel elektroniczny”, „Transformacja cyfrowa biznesu”, ”Menedżer w Przemyśle 4.0”). Niezależny konsultant, praktyk marketingu internetowego, od 2000 roku związany z branżą internetową. W swoim portfolio ma szereg projektów realizowanych dla takich marek jak m.in.: Mars, Nikon, Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie, Egmont, NBP, Kredyt Bank, Eden Springs, CH Beck, Aquanet, Majonez Kielecki, Polpharma, Unizeto Technologies. Zajmował się również PR-em oraz komunikacją marketingową firmy K2 Internet SA. Był doradcą w zakresie komunikacji internetowej Kancelarii Senatu RP. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularno-naukowych w języku polskim i angielskim oraz kilku książek. Redaktor najnowszego, blisko 500-stronicowego podręcznika do e-marketingu „E-marketing – planowanie, narzędzia, praktyka” wydanego przez Poltext w 2018 roku. Członek Rady ds. Cyfryzacji przy Ministrze Cyfryzacji. Członek jury prestiżowych konkursów związanych z branżą IT i marketingową, m.in. „Lidera Informatyki” organizowanego przez czasopismo Computerworld, „Digital Shapers” organizowanego przez Digital Poland czy „BrandMe CEO” organizowanego przez Forbes. Laureat nagród EduInspirator 2017 oraz Lider Zarządzania w sektorze szkół wyższych – Lumen 2016.

2018-11-09